Logo KBBA

allhamdulillah..bersyukur PadaMU..

February 08, 2012

ALHAMDULILLAH...

 Dah 8 hari di bulan febuari, satu permulaan yang baik..bersyukur sangat sebab rezeki saya masih di sini...di ofis yang sama,bilik yang sama,komputer,meja dan kerusi yang sama...rindu sangat..walaupun baru sebulan saya terpaksa berhenti kerja...dan kini memulakan semula tugas di tempat lama..
sebulan menanti, tidak sia-sia...walaupun kontrak penyambungan saya cuma 11 bulan..tapi saya sangat bersyukur..pasti ada hikmah di sebaliknya

   kata orang pengalaman akan mendewasakan kita..mungkin ini lah pengalaman yang perlu saya ingati..kini saya terpaksa memulakan rutin harian yang baru memandangkan saya tidak tinggal di perlis lagi..walaupun perjalanan ke tempat kerja memakan masa selam 1 jam pergi dan 1 jam balik...tapi rasanya masih berbaloi dengan kerja yang saya lakukan..saya akan berusaha untuk menjadi pekerja yang baik..

   bila dah tinggal di tempat baru, kaisara pun terpaksa tinggal dengan pengasuh yang baru..harap2 di selesa tinggal dgn 'makcik com'.Masih baru untuk mentafsir sikap pengasuh dan jiran2 yang baru..entah la..harap2 semuanya berjalan dengan lancar...sebab kini saya rasa sangat selesa tinggal di tempat baru bersama baby kaisara dan suamiku yang tercinta..doakan kebahagiaan kami berterusan selamanya...:)

 

You Might Also Like

0 pesanan ditinggalkan

tinggalkan komen anda di sini ^O^