Logo KBBA

cuti sekolah vs Kenduri kawen

May 22, 2012


salam..

wahh dah 22 mei 2012 sedar xsedar dah nak masuk bulan jun..pastu julai..then puasa n' raya..
begitu cepat masa berlalu kan..
next week musim cuti sekolah pun akan bermula..maka bermula juga la kenduri kendara sanak saudara juga rakan-rakan..
agak2 kenapa ekk cuti sekolah menjadi pilihan untuk membuat kenduri??
nampaknya bulan nie hari minggu atur makan kenduri aje la..hihi..

next week nak kna attend 2 majlis perkahwinan my best friends and friends masa sekolah teknik dulu..
hari yang sama pula tue seorang di peneng n' sorang di alor setar..
so, selamat pengantin baru buat mereka berdua..
rasanya dalam tempoh cuti sekolah nie lebih kurang 7 kenduri yang wajib saya hadirkan diri..
kenapa saya kata wajib hadir??
  • sbb mereka adalah kawan saya..
  • sbb mereka satu sekolah dengan saya suatu ketika dahulu
  • mereka juga hadir meriahkan majlis saya dulu, jadi saya mesti meriakan majlis mereka juga
  • nak tengok & tumpang gembira dengan kemeriahan majlis mereka..hihi
alamak..macam mana la nak atur jadual nie..
satu hari ada 2 majlis..
di dua tempat yang berbeza..
jauh gak tue..

MyH kita meti pergi tau..hihi
hari minggu mmg xda masalah la..tapi..
kalu hari bekerja tue maaf la..
ssh sikit
tp i try my best..
coz there are my friends..i love & miss my friends..^o^

seronok tengok kawan2 bahagia..tumpang bahagia sekali..


You Might Also Like

2 pesanan ditinggalkan

  1. suka nk gi kenduri kawen kawan2..happy tgk dorg naik pelamin.. (cuma risau selalu anak meragam bwk tempat ramai2 ni..hihi.cian die, x selesa agaknya..)

    ReplyDelete
  2. mood tgh best nk balik kg..anak sedara kawen..

    ReplyDelete

tinggalkan komen anda di sini ^O^