Logo KBBA

Tutorial Blog

June 06, 2012

salam..

hi semua!
dah baca tajuk entry saya?
korang rasa perlu tak dalam membina blog nie adanya TUTORIAL?
ofcozz la perlu..
pada yang bijak pandai mungkin xsuka gunakan blog tutorial nie..
tp pada saya teringin jga nak guna..
sekali sekala nak juga ubh style..
tp kalau selalu ubah pun pening juga..

actually sebelum2 nie mmg xpenah ikut pun mana2 tutorial..
cozz dah terlebih pandai..hahaha..
main hentan keromo ja org kata..hikhikhik
xnak saratkan blog..
tp saya dah terkena virus..
nak menokok tambah..
mencantik lawakan blog..
jadi la serupa nie..hahaha

nak kata cantik sangat tu xla..
tp saya nak juga try..
praktik kan apa yang mereka cuba tutorialkan..
pada pengguna blog-blog yang lain..
jadi ini la hasilnya..

dah banyak tempat yang saya search..
nak cari tutorial yang senang dan mudah..
untuk belajar dan buat..
di sini saya selitkan dua blog yang
saya ikuti tutorial mereka..
sangat mudah dan simple aje..


pertama: lyssa faizureen
kedua   : kemetot chomel

pada yang rasa nak menokok tambah blog korang boleh la terjah kesana..hihihi

You Might Also Like

0 pesanan ditinggalkan

tinggalkan komen anda di sini ^O^