Logo KBBA

aku Yang Bersalah!

November 22, 2012

salam...

sibuk ++++++
serabut sikit ari nie...
semalam saya terlanggar divider sikit
semasa nak singgah
melintas jalan naik kereta la..kan
sekali sangkut dekat side skirts sebelah kiri..
rupa-rupanya saya tak perasan
ada lebihan divider sikit di tengah jalan tu
bahagian hadapan lepas
ssekali sangkut ditengah..
alamakkkkkk...nasib tak tercabut terus..
tp gam dibahagian tgh mmg tertanggal la juga..

balik je rumah pasrah aje la..
bila enhubby membuka ceramah free...
ambikkk kawww...
xder keja pegi langgar divider apa kesss???
mmg steresss gak la...
walaupun sikit..
dah dua tahun aku memandu first time g langgar benda alah tuuu...
malu dapat...duit pun mau terbang juga..

ari nie saya g search kedai yang boleh lekatkan balik side skirt tuu..
hmmm...xtahu yang mana paling bagus..
tak kisah la berapa nak kena bayor..
janji enHubby tengok nanti puas hati balikk..hehe
tp..nampaknya enHubby juga yang
kena bawa pegi bengkel..
nak kna buat appoiment plak bengkel kereta nie...
tak leh buat dekat kedai accessori..
kena bawa dekat kedai cat kereta...

saya yang naik kereta pun rasa xpuas ati juga
bila tgk skirt kereta mcm nak tertanggal ja..
minta maaf yer en Hubby..
saya tak sengaja..."PEACE" hehehe


nota: bila kereta lower nie mmg masalah sikit,nak pula bila jumpa bam dgn tempat-tempat tinggi mmg xdapat la nak masukk.Dah bawa naik body sikit pun still leh sangkut juga..even saya tak terlanggar divider pun!

You Might Also Like

2 pesanan ditinggalkan

  1. alahai...dah nasib nak wat macam mana tapi xpa farah. sikit ja tu..hehe

    ReplyDelete
  2. a'aaa bila tgk kete ada rosak walau sikit mmg rs xpuas kan

    ReplyDelete

tinggalkan komen anda di sini ^O^