Logo KBBA

Januari 2014

January 27, 2014

salam...

sekejap je kn dh nk abis bln januari 2014...
tup2 dah 27/01/14..hehe
maknanya??
dah 29hari hari berpantang....hohoho
untuk saya yang terperuk dalam umah nie..29hari sangat lah lama tau...
dah mula naik bosan...
rasa macam dah terpisah dengan dunia luar...sob..sob..sob

tapi xpa tinggal lagi 15 hari je la...
yeaaahhh..lebih kurang 2mgu je...
sabarr je la..sikit je lagi...
yang penting kesihatan mesti jaga kn...

ohh..ya..actually saya bersalin operate tau kali nie..
masih belum berurut...badan rasa xsedapp sikit...

korang ada tips or info x untuk org yg bersalin operate nie...?? mehh la share dengan saya...mungkin saya boleh amalkn nanti...
berbeza juga rasa bersalin operate dgn normal nie...

insyallah nt sy kongsikn pengalaman saya...

nota: sedihhnya my blog nmpk suram aje kn....:'(
* SBB jarang update...

You Might Also Like

1 pesanan ditinggalkan

  1. Dah smbuh kesan operate tu dh blh ngurut nnt.. Insha Allah pasti rasa sgar lpas tu...

    ReplyDelete

tinggalkan komen anda di sini ^O^