Logo KBBA

Manjanya Kaliff

March 02, 2014

salam...


dah seminggu tak munculkan diri..
ari nie memunculkan entry via laptop..
hahaha
boleh gitu??

actually saya masih tercari-cari plan internet yang
sesuai untuk digunakan..
sebab tu masih jarang on9..
coz saya langgan internet weekly aje..
agak2 korang plan mana yang jimat, murah dan unlimited??
tolong suggest sikit..hehehe

tetiba lari tajuk lakkk....
sorry saja selitkan sedikit persoalan kat atas tu..
tlg jawabkan ekk..hehe
kalau tgk tajuk ofcoz la
nak cerita pasal anak teruna saya nie..
alhamduluilah dah masuk 2 bulan..
sihat dan bertambah bam bam...

korang tau kaliff nie rasanya termanja lebih dari kakaknya kaisara
bukan sebab apa pun..
tp..hmm..sangat susah nak tinggalkan dia keseorangan..
bukan tinggal ke mana pun..cuma nak ke dapur or ke bilik air..
menagisnya mengalahkan orang tgh sakit..
kadang2 nak terkucil pun xsempat sbb susah klu bangun aje
mesti dia dh mula nak bunyi..
macam boleh rasa je mama dia xda..

walaupun tgh tido..
kadang2 saya bangun perlahan2 aje pun..
xsampai 2 minit nt bunyi la dia nangis..
ayokkk...kdg2 terpaksa juga biarkan dia nangi kejap..
sebab nak settlekan juga hal dapur..
almaklumlah..hari2 saya memang memasak dan makan di rumah...

sekarang saya mula bingung dan bimbang..
hujung bulan nie dah nak mula bekerja
agak2 boleh ke kaliff duduk baik2 tanpa mamanya di sisi
okay..steres skejap!!!

kaliff rizqi- 2 month already



















nota: i love u baby..^_^ be a good boy..ocayyy!

You Might Also Like

0 pesanan ditinggalkan

tinggalkan komen anda di sini ^O^