Logo KBBA

LANGKAWI PART 2 : FAMILYDAY

September 06, 2016

SALAM..

morning guys & girls
cerita awal bulan ogos yang lalu
harap2 belum terlambat nak story dalam nie hehe
macam selalu masa itu sangat mencemburuiku ^_^

5-7 ogos 2016 ari tu aku join group office
buat family day dekat langkawi
nie kira trip pertama ak join kelab sukan pejabat aku
sebabnya aku pun baru je 5 bulan dekat opis baru nie
nak lebih mesra dan rapat gitu..
so, aku pun join familyday nie angkut skali en.hubby
 serta  si comel kaisara & kaliff

aku bagi alasan kat en.hubby nak bawa kaliff ke langkawi
sebab dulu last sampai kaliff dalam perut lagi tak sempat hirup udara segar (hahaha alasan je tu)
yang ke duanya,
sebab aku baru je balik dari kursus yang di tanggung sepenuhnya oleh office
so, pergi kali nie aku sponser ( berlagak gituuu..hehe)
bukan sebab apa alasan2 nie
nak elakkan dari hubby aku cakap

 "tahun depan je la ... kita pergi" -_-

sebab lagkawi nie selalu masuk list terakhir klu nk pergi bercuti
itu pun pergi kalau dah xde tempat nak tuju
walaupun dekat jer jeti ke langkawi aku pun xpasti kenapa en.hubby xberminat ke langkawi
mungkin takut aku meroyan nak shopping pinggan mangkuk kot!!!hahahha

kami check in di
LANDCONE HOTEL
area pantai chenang
berhadapan UNDERWATERWORLD LANGKAWI
memang dekat jer dengan pantai chenang
jalan kaki je sampai


LOKASI PERTAMA AKU SINGGAH DEKAT LANGKAWI

CABLE CAR LANGKAWI

NIE ANTARA tempat yang sempat kami singgah
melawat
sebenarnya tak banyak pun tempat yang sempat kami pergi
maklumlah ada aktiviti lain juga
so untuk hari jumaat tu kami memang pergi CABLE CAR SAHAJA





HARGA TIKET CABLE CAR :

DEWASA (MYKAD) : RM 30.00
KANAK2 ( MYKID) : RM22.00

sampai je sana jangan lupa ambik gambar sebagai kenang-kenangan banyak-banyak
lepas nie boleh cuci mudah dah pantas
simpan dalam album kenangan heee




bukan senang nak bagi kaliff tengok kamera 



gud job!! semua pandang kamera hahaha

nie habis control comel dah kaisara ssh nak ajar dia cara senyum yang betul -_-

anak teruna nie mmg suka bergaya panas katanya nak pakai sepekk ^_^

penat2 panjat tangga berhenti jap makan asam..aku bawa sebab memang kaki mabuk hehehe rasa pening-pening nak pitam je aku makan asam yang dah aku bawa setiap kali travel hehehe


see hari jumaat pun orang ramai barisan pun panjang


luv u papa :)





ohh ya..nie kawann en.hubby kebetulan  satu office dengan aku..
so, kami join sekaki je jalan2 kat langkawi baru meriah ramai-ramai kan...


okay..panjang lagi entry part family day nie
nanti next entry aku sambung dengan day-2 dan day-3 pula
takut u'oulss jemu membaca entry panjang lebar ni..
di tambah pula pic aku yang sweet sweet gitu...
mohon jgn jelus hehehe

sambung lagi nanti daaaaa


sekian untuk hari ini..hihihi


NOTA: taip sambil mengamit kenangan lalu dah lupa pula jalan ceritanya hahaha



NEXT ENTRY

LANGKAWI FAMILYDAY- DAY 2
LANGKAWI FAMILYDAY -DAY 3







You Might Also Like

1 pesanan ditinggalkan

tinggalkan komen anda di sini ^O^