Logo KBBA

SERVEY BUTIK PENGANTIN

September 21, 2016


SALAM..

gud morning
tak habis lagi kisah weeding weekend ari tu
semalam jalan-jalan servey butik pengantin pula heee
kali ni teman adik perempuan saya pula
fuhh tahun nie penuh dengan event besar-besar dalam family saya

alhamdulilah nak dapat adik ipar baru
insyallah awal tahun nanti
so, dah boleh kot servey-servey apa yang patut
alang-alang dah balik kerja di kampung nie
ada hikmahnya juga
tempat keja kami dekat jer
dapat la temankan adik saya servey butik pengantin...

katanya yang berkenan tu dah ada
tapi untuk BIG DAY kena servey juga
mana la tahu ada lagi yang menawarkan paker & harga yang jauh lebih baik
kali nie servey sebelah Kangar (perlis) dulu
nanti nak ajak dia jenjalan butik pengantin sebelah Alor Setar pula


adik perempuan aku



kalau ikut pengalaman aku dulu
memang aku ambik sebelah alor setar
sebab waktu tu aku rasa dapat pakej yang sangat murah 
anggaran dalam 2k dapat semua yang aku nak hehehe
Untung rasa time tu
tapi harga dulu mana nak sama dengan nilai sekarang kan
itu pun 6 tahun yang lalu hahaha
korang rasa ada lagi ke harga dalam 2000 ribu tu
lengkap ???
( baju 3 pasang,pelamin,bilik tidur & meja makan)
siap ada pakej sauna untuk pengantin perempuan lagi hehehe

Bajet untuk perkahwinan kena up sikit sebab di zaman yang semakin moden nie 
macam-macam yang tak di perlukan pun nak masukkan dalam list


adik perempuan +adik lelaki


nie la adik2 aku yang tak lepas lagi..
so, ada dua lagi weeding yang menanti soon..
doakan urusan mereka di permudahkan ^_^

ohh ya..
dalam 3 butik yang aku pergi semalam semua asyik pandang aku je..
nak cerita pasal pakej pun rujuk kat aku dlu -_-
ingat aku yang nak kawen agaknya hahaha 
mungkin nampak aku yang lebih excited kot hehe
k.bye!!!


nota : semoga kebahagia milik kita bersama...



You Might Also Like

3 pesanan ditinggalkan

  1. PB nampak ada seri pengantin kot...sorry lama tak datang sini

    ReplyDelete
  2. wah semoga perjalanan majlis berjalan dengan baik

    ReplyDelete
  3. hahahaa pandang ke akak mgkin akak lebih berpengalaman bg diorg.. klau husna pon hsna pndg.. hihihi..

    selamat berurusan dgn jayanya! ;)

    ReplyDelete

tinggalkan komen anda di sini ^O^