//]]>

PAGEVIEW LUAR BIASA

April 05, 2017

SALAM..

morning mood baik hari nie..
nak kongsi Pageview blog kita semalam
yang nampak agak ketara perubahannya
almaklumlah blog suam-suam kuku je
tetiba semalam pageview awal pagi mendadak
 apa yang membuatkan u'oulss singgah blog kita ?
tertanya-tanya juga
rupanya

ada 3 entry yang menarik perhatian u'oulss rupanya
tak percaya i'oulss screenshort bagi u'oulss tengok ehh

hahaha #teruja



haaa..
banyak yang tahu kesahihan berita cuti umum 24 April 2017 nanti kan kan..
dan berita terbaru semalam..yang aku perasan
tindakan boleh di ambil kepada majikan yang tak
 membenarkan kakitangannya bercuti pada tarikh tersebut...HATI-HATI MAJIKAN
macam biasa 

SELAMAT BERCUTI U'OULSS

ENTRY KEDUA YANG meningkat.. tu kawan vs sahabat
nie memang entry ikhlas dari lubuk hati i'oulss
dan pandangan i'oulss tetang kawan dan sahabat..
i'oulss memang tak ramai kawan..
kalau u'oussl kenal u'oussl akan tahu siapa i'ousll yang sebenarnya hahah
ayat kemain..aku nie sebenarnya mmg jenis pot pet pot pet..
tapi dengan yang rapat-rapat dengan aku je..sebab i'oussll kontrol ayu jer 
malu-malu gitu sopan santun hehe

nie entry job..so aku pun cadangkan korang masuk dan baca sekali
 sebab sesuai untuk mak-mak yang bakal jadi ibu
untuk tahu kegunaan seluar dalam pakai buang nie

ok sekian untuk hari nie..

terima kasih yang sudi singgah baca blog kita ^_^





You Might Also Like

3 pesanan ditinggalkan

tinggalkan komen anda di sini ^O^