//]]>

PENGITIP KUKU BAYI( DELUXE NAIL CLIPPER WITH MAGNIFIER FROM LUNAVIE )

May 10, 2017


Hai...
selamat petang

entry khas untuk new mom & dad to be
aku nak perkenalakan kat korang
Pengetip kuku bayi beserta kanta..
haaa..biasa dengar tak??atau dah biasa guna?

okay, untuk mom & dad to be
 yang mempunyai anak kecil
pengetip kuku bayi nie aku sangat rekomen untuk di beli dan di gunakan
sebab memudahkan poses memotong kuku bayi anda

mungkin ramai yang tak ambil berat sangat bab ini
tapi penting ya ibu-ibu di luar sana
kuku dan tangan bayi sangat sensitip
bukan tak boleh guna pengetip kuku biasa tapi
deluxe nail clipper with magnifier nie lagi memudahkan 
korang nak potong kuku bayi 
sebab lebih selamat


MACAM MANA NAK BELI?

HAA..mudah sahaja
tak payah susah-susah nak pergi cari dekat suppermarket or kedai2

korang masuk je link kat bawah nie
yang aku dah sediakan
klik sini



beli je dari LUNAVIE
Mudah,murah dan berbaloi2..
boleh pakai lama lakk tu
 untuk anak pertama dan seterusnya
janji pandai simpan hehe

aku pun ada dah 1
tak percaya??
See here...hehehe

Kita belanja bkn 1 je gmbar tau
sekali 2 hahaha
kan dah cakap
berbaloi-boloi beli jer dari Lunavie untuk si comel anda!!!




Nota : DULUXE NAIL CLIPPER WITH MAGNIFIER..berbaloi-baloi from LUNAVIE






You Might Also Like

1 pesanan ditinggalkan

tinggalkan komen anda di sini ^O^