//]]>

HERBA RESDUNG TOK AKI : PENYELESAIAN MASALAH RESDUNG ANDA

July 08, 2017



Berapa ramai antara anda yang tahu tentang penyakit RESDUNG ?

Resdung adalah perkataan yang digunakan untuk menggambarkan pelbagai penyakit hidung. Salah satu punca gejala resdung adalah akibat jangkitan bakteria keatas hidung dan rongga disekelilingnya.


Berikut Adalah Masalah Yang Mungkin
Anda Hadapi…


  •  Anda selalu BERSIN di waktu pagi atau sejuk..Hachummm!! tapi tidak tahu cara menghilangkannya.
  • Anda kerap GATAL di hidung dan mata tapi tidak tahu kenapa.
  • Anda ingin makan makanan kegemaran anda iaitu makanan laut tapi… anda ALAHAN makanan laut.
  • Anda ingin hilangkan masalah HIDUNG tersumbat dan berbau seperti bangkai..Ewwww! tapi dah bermacam-macam cara dilakukan.
  • Anda ingin hilangkan rasa sering pening KEPALA…Arghhh! peningnya.
  • Anda ingin atasi masalah muka berJERAWAT yang hingga menyebabkan rasa hilang keyakinan diri.
  • Anda yang jemu buat rawatan resdung hingga habis ratusan, ribuan ringgit. tapi masih tiada kesan apa-apa.
  • Anda yang dah mencuba berbagai-bagai produk yang muncul di pasaran ibarat cendawan tumbuh selepas hujan. Malangnya resdung tetap ada.

Jika YA! Inilah peluang anda untuk atasi masalah resdung anda hanya dirumah. Tak perlu bersusah payah ke pusat rawatan.

MUDAH, CEPAT, PANTAS DAN MENJIMATKAN KOS!!!

HERBA RESDUNG TOK AKI MAMPU MENGATASI MASALAH RESDUNG ANDA!


AvI44wZiJue_CCNMSnWVLmo-ijcBMuaSjtD3lLaPoJoz


9 sebab kenapa anda perlu guna herba resdung tok aki

  1. mudah guna, hanya calit sedikit di hidung. sambil tengok tv pun anda boleh buat rawatan sendiri di rumah. tak perlu lagi bersusah payah menghadapi jalan jem untuk ke pusat rawatan.
  2. anda boleh nampak kesannya sepantas 5 minit. Wow! calit sedikit dan letak di hidung,Zupppp!! terus lendir keluar. Ajaib sangat!
  3. Dijamin tiada kesan sampingan. herba resdung tok aki diwarisi turun temurun. diperbuat daripada 100% herba kayu yang terpilih tanpa campuran bahan kimia yang merbahaya kepada kesihatan.
  4. tahan lama.1 kotak, tahan 30-40 kali pakai, kali pertama dah nampak kesan. tidak perlu habiskan duit ratusan ringgit ke pusat rawatan.
  5. jimat masa dan tenaga. anda tidak perlu lagi habiskan masa di atas jalan raya untuk ke pusat rawatan. sambil tengok tv anda boleh buat rawatan sendiri di rumah. hanya calit sedikit dan letakkan di hidung. siap!
  6. Rahsia turun temurun hilangkan resdung dengan formula 100% herba terpilih.Telah banyak digunakan oleh pakar rawatan resdung tradisional. Dijamin selamat!
  7. anda tidak perlu habiskan ribuan ringgit untuk melakukan pembedahan. dengan herba tok aki, anda telah dapat jimatkan duit anda daripada terbuang begitu sahaja.
  8. Tidak cepat habis. Anda hanya guna sedikit herba untuk satu rawatan. Sangat sedikit. Letak jari kelingking dalam herba tok aki, dan yang melekat di jari itulah yang digunakan.
  9. Reka bentuk yang sangat menarik dan mudah dibawa ke mana-mana sahaja. Tak perlu bimbang lagi bila hadapi masalah resdung di rumah mentua, tempat kerja atau sekolah. Datang je resdung, terus pakai.
HERBA RESDUNG TOK AKI



“KESAN SEPANTAS 5 MINIT!”

Dihasilkan dari 100% ramuan semulajadi, Herba Resdung Tok Aki bertindak pantas dengan membuang lendir kotor punca resdung dalam rongga hidung dan tekak. Sesuai untuk mereka yang sering gatal-gatal di bahagian muka, hidung, telinga dan mata serta hidung tersumbat.

Cara penggunaan:

Calitkan sedikit herba di hujung jari dan sapukan pada rongga dalam hidung kiri dan kanan. Guna dua kali sehari, pagi dan malam untuk minggu pertama. Untuk minggu seterusnya, guna apabila perlu sahaja.

SABUN TOK AKI
sabuntokaki-510x510
“HINDARI RESDUNG PUNCA JERAWAT“

Dengan kelebihan ramuan susu beras, madu dan kayu manis, Sabun Herba Tok Aki membantu membersihkan kulit anda secara lembut dan efektif, bebas dari segala kotoran minyak dan sel kulit mati. Sesuai untuk mereka yang mempunyai masalah jerawat dan gatal-gatal muka.

Cara penggunaan:

Bilas muka dengan air terlebih dahulu. Gosok sabun pada tapak tangan hingga berbuih dan bersihkan muka. Bilas dan lap muka secara lembut. Guna 2-3 kali sehari mengikut kondisi muka.


JUS TOK AKI
justokaki-510x510
“MESRA KANAK-KANAK DENGAN RASA MEMIKAT“

Diperkaya dengan khasiat semulajadi buah-buahan, Jus Herba Tok Aki membantu meningkatkan imuniti badan dan mencegah tanda-tanda awal resdung dari dalaman dengan selamat dan tanpa kesan sampingan. Sesuai untuk mereka yang mempunyai alahan yang teruk dan mahu mencegah gangguan resdung.

Cara penggunaan:

Minum 10ml jus herba dua kali sehari (mengikut sukatan bekas yang diberi di dalam kotak). Tidak perlu dibancuh.


OKAY, ada 3 pilihan produk yang boleh di gunakan untuk merawat masalah resdung anda. korang boleh pilih yang mana satu korang raa lagi senang nak pakai..sapu bole, sabun bole & nak minum pun bole. HERBA RESDUNG TOK AKI JUGA DI JUAL DALAM SET COMBO, harga yang pastinya lebih murah.


MAKLUMAT LANJUT :

WEBSITE : WWW.RAWATRESDUNG.COM

FACEBOOK: @HERBARESDUNGTOKAKI

Khas untuk pembaca blog aku
Berminat nak oder??
Nak hrga promosi?

Whatsapp 'BG' ke 013-2290930

Atau tekan link ini

http://bit.ly/2tX6fey

You Might Also Like

1 pesanan ditinggalkan

  1. alhamdulillah CT x kronik. tapi sepupu saaaangat.. boleh suggest kat dia soh dia chekidout..

    ReplyDelete

tinggalkan komen anda di sini ^O^