Logo KBBA

DIY ALMARI MAKE UP BY IKEA

September 10, 2017



MY MIRROR- permatabiru

entry yang dah lama aku nak kongsikan dengan korang
sejak rumah aku siap dibina lagi ( ayat ke main hahaha)
aku kan baru 8 bulan di rumah baru kami nie ^_^
tapi dek kekeringan idea nak menulis
aku peram je dulu gambar sampai naik bersarang hehe

sebenarnya aku nak kogsi dengan korang
ALMARI MAKE UP a.k.a MAKE UP STATION
setiap wanita yang sukakan kecantikan
mesti idamkan kawasan make up yang luas,besar & cantik
macam "vanity mirror" yang tengah HOT DI PASARAN
Idaman gadis yang #kakimakeup 

dekat rumah aku memang dah sedia ada almari kmake up
saja request dekat en.hubby nak 
cermin yang nampak FULL, BESAR dan MENARIK hehehe

DAN AKHIRNYA kami memilih untuk DIY almari make up
menggunkaan barang IKEA

Proses menyiapkan Make Up Station 


aku perhati aje dari jauh hihi..en.hubby tgh gigih pasang


seee..senyum aku sampai ke telinga
sebab dapat cermin FULL lagi...
SESUAI la untuk aku yang kaki selfie
jangan marah!

haa...nie la hasil
DIY ALMARI MAKE UP/MAKE U STATION aku
memang hari2 aku dok menghadap cermin nie jer
heeee

tara....simple like this..Make up Station


Aku share sikit kat sini aku cuma guna 3 jer barang dari IKEA

1. Cermin krab
2.Para
3. Lennart


Full dengan barang-barang make up dekat atas tu hihi
haaa..simple jer kan..korang pun boleh buat kat rumah korang nanti
yang penting kena ada tukang macam MR.HUBBY kita  hehehe
kalau DIY boleh je korang reka sendiri nak letak cermin mcm mana
so, far 3 rak dinding tu mmg dah full dengan barang-barang make up aku hahaha
Banyak wehh!!
barang-barang review aku simpan dalam lennart tu
sayang nak guna kehkehkeh
termasuk la BOX Enchanteur kat bawah nie tue hewhew

PIc the Latest aku salin pakai RED KARPET pula ^_^

simple macam yang aku inginkan
terima kasih

 en.hubby diy kan untuk saya ^_^


#rumahkami
#rumahkusyurgaku
#ikealover



You Might Also Like

25 pesanan ditinggalkan

  1. simple je paling penting x guna byk space ruang ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. yups jimat ruang tp kena kekal di situ sahaja hehe

      Delete
  2. simple is better kan? sukanyer brg2 ikea nih..

    ReplyDelete
  3. kenan juga cermin tu..tapi nak letak kat antara ruang tamu dgn ruang makan..

    ReplyDelete
  4. DIY sendiri lagi puas hati kan. Lg nampak cantik dan kemas

    ReplyDelete
  5. Simple jer.. Cermin pon cantik!Mesti banyak habiskan masa kat situ kan heheehe.

    ReplyDelete
  6. memang kalau kakak pun kalau mekap suka berdiri.. em.. buat macam ni jimat ruang.. best..

    ReplyDelete
  7. Niceee suka cermin yang boleh rapatkan ke muka masa make up so eyeliner pun tak lari hee

    ReplyDelete
  8. wahh simple je. selesa pun selesa. hihi

    ReplyDelete
  9. Simple bur but nice. Beslah ada sudut makeup sendiri ☺

    ReplyDelete
  10. nice almari! I love everything from IKEA

    ReplyDelete
  11. bagusnyaa.. kalau lah boleh buat macam ni.. jimat giler ruang kat umah TB .. tapi kena drill bagai.. hu3.. macam tak pandai la pulak bab tu.. huhu.. kena mintak tolong hubby la nampaknya.. hehe

    ReplyDelete
  12. Cepat2!!! Hari ni LAST!! Jemput join Giveaway di blog Tengkubutang.com yea.. mana tahu ada rezeki menang apa-apa hadiah kan... kalau tak minat hadiah.. jemput join sekadar support contest di blog TB tu ke.. boleh...? heeee.. thank you.. i love you.. =) jom meriahkan lagi contest ni disamping boleh dapat trafik dari peserta-peserta yang join untuk blogwalking.. =)..

    Kepada yang dah join.. Terima kasih sangat-sangat... semoga Allah murahkan rezeki korang.. Aamiin..

    http://www.tengkubutang.com/2017/08/tengkubutang-6-million-pageview-giveaway.html

    ReplyDelete
  13. macam bestttt je,nak buat jugak la hehehhee

    ReplyDelete
  14. kat jb ni dah ada ikea tp tk smpat pi lagi

    ReplyDelete
  15. Amboi lawanya decorate. Cantik sgt.
    Bagus ada ruang sendiri ni.

    ReplyDelete
  16. that's a great idea, thanks for the info!

    ReplyDelete
  17. Cantik dan kreatif. Senang ler nak makeup" pasni kan

    ReplyDelete

tinggalkan komen anda di sini ^O^