Logo KBBA

TAHUN BARU DAN AZAM BARU 2018

January 01, 2018

HAI..

Selamat tahun baru u'oulss..
Alhamdulillah dah pun menjejak kaki di tahun 2018
Macam tak percaya kan..sekejap je setahun-setahun berlalu
Usia pun makin meningkat..
entah kan umur makin singkat juga..



Di kesempatan ini aku just nak wish
Selamat tahun baru
Semoga amalan kita di tahun 2018 nie
Lebih baik dari tahun sebelum-sebelumnya

AZAM?
Setiap tahun aku memang meletakkan harapan dan impian dalam hidup aku.

Doakan rezeki aku dimurahkan, Amalan sedekah Jariah aku di perbanyakkan..tabungan aku di tambah..kesihatan aku terpelihara dan kuatkan ikatan kasih sayang & kebahagian kami sekeluarga bertambah erat.

Part DIET Huhuhu kalau tahun lepas aku kurangkan 5kg tak berjaya.so, continue tahun nie..kena maintainkan berat badan. Banyak wehh baju-baju kurung aku tak muat nak pakai T_T sobsobsob Jadi wajib kurus tahun ini!!! Hahaha

BLOG! OK ALhamdulillah azam tahun lepass terlaksana. Aku mampu menjana pendapatan dengan berblogging.aku nak teruskan memperbaiki penulisan..menuntut ilmu berblogging dan more too seriusly dalam menghasilkan entry. Pendek kata nak maju ke hadapan la gitu dengan blog aku ini.tolong support aku wehh! Hehe

akhir kata, i want to be a supermom to my heroin & hero. Tahun nie aku macam BACK TO SCHOOL after 13 tahun tinggalkan pintu pagar sekolah. Kaisara dah mula mendaftar tahun 1.rutin harian aku mungkin makin bertambah nak uruskan persekolah kaisara sebab mr.husband kerja jauhu.so hari2 aku yang akan hantar dan ambil anak-anak. Jadi wish me gud luck ! ^_^

Ermm ...ada sambungan next la aku story  pasal
hari pertama mendaftar tahun 1- kaisara

Dah letih nk tido jap hehe😊

You Might Also Like

4 pesanan ditinggalkan

  1. all the best untuk tahun 2018!!!

    ReplyDelete
  2. selamat tahun baru...semoga segala azam dipermudahkan...

    kepada ibubpa yang ada anak tahun 1 semoga semuanya dipermudahkan

    ReplyDelete
  3. شركة مكافحة الحمام بابها نسعى جميعا الى العيش فى بيئة هادئة خالية من الاشياء التى تسبب لنا الازعاج وتؤرق راحتنا وايضا نسعى الى العيش فى بيئة نظيفة خالية من الملوثات التى تنقل لنا الامراض وتسبب لنا الاضرار ويعد انتشار الحمام فوق الاسطح من اهم العوامل التى تؤدى الى الازعاج الشديد وايضا وجود القاذورات والملوثات التى تسبب الامراض .
    شركة تركيب طارد حمام بابها

    ReplyDelete

tinggalkan komen anda di sini ^O^